Komunikacja wewnętrzna w pracy hybrydowej t2w

05

Listpoad

Jako agencja rekrutacyjna, wiemy co jest najważniejsze dla kandydatów w dobie pandemii oraz jakie są potrzeby pracodawców w zakresie zasobów ludzkich. Obserwujemy to w codziennej pracy. Dla poszukujących zatrudnienia oraz aktualnie zatrudnionych, najważniejsza jest stabilna praca, dla przedsiębiorców – utrzymanie firmy, a tym samym utrzymanie stanu zatrudnienia. Wiąże się to automatycznie z organizacją pracy. W naszej firmie wybraliśmy model pracy hybrydowej, czyli mieszany, co jak wynika z poniższego wykresu, jest najbardziej pożądaną opcją pracy w czasie pandemii. Odbywa się ona w systemie tygodniowym, tak aby część pracowników danego działu pracowała jeden tydzień z domu, jeden tydzień w biurze.

Źródło: raport „Ocena nowej rzeczywistości rynku pracy-perspektywa pracowników i pracodawców” autor: ManpowerGroup, hrlink.pl

 

 

 

 

 

 

 

 

Niezmiernie ważne w pracy na odległość jest zapewnienie niezbędnych narzędzi do efektywnej pracy, czyli komputera/laptopa z dostępem do systemu czy wspólnych dysków. Szybkość internetu jest także istotna. Dlatego bieżące wsparcie informatyka jest u nas priorytetem. Każdy z pracowników może na takie wsparcie liczyć, aby mieć pełen dostęp do niezbędnych zasobów pracy przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa danych. Nasza sala konferencyjna jest aktualnie wyposażana w sprzęt do wspólnych telekonferencji oraz nauki języków obcych w wersji zdalnej. Dodatkowym kanałem komunikacji w naszej firmie jest aplikacja mobilna do przesyłania wiadomości i rozmów telefonicznych, a Skype służy nam do organizacji wspólnych spotkań czy szkoleń.

Nasze biuro zostało również przeorganizowane, aby zwiększyć bezpieczeństwo pracy naszych pracowników, głównie przy kontaktach z osobami z zewnątrz. Wchodząc do firmy, jest osobne miejsce do przyjmowania osób z zewnątrz, są plakaty i instrukcje dotyczące zachowania bezpieczeństwa poprzez np. miejsce do dezynfekcji rąk czy obowiązek noszenia maseczki.
Zgodnie z potrzebami pracowników wynikającymi z poniższych zestawień, w tym tygodniu w time2work planujemy wdrożyć system komunikacji w pracy hybrydowej, który zostanie zakomunikowany pracownikom drogą e-mailową oraz podczas spotkania online. Będzie on obejmował:
– cykliczne spotkania zespołów
– raportowanie wyników
– tygodniowy system organizacji pracy hybrydowej
– szkolenia wewnętrzne, np. praca zdalna, rekrutacje online itp.
– wellbeing, czyli dbanie o dobrą kondycję psychiczno-fizyczna naszych pracowników poprzez możliwość indywidualnych spotkań stacjonarnych/online z naszym wewnętrznym Coachem PCC ICF
– utrzymanie zaangażowania i motywacji pracowników poprzez wspólne spotkania integracyjne online organizowane raz w tygodniu przez naszego HRPB

Źródło: raport „Ocena nowej rzeczywistości rynku pracy-perspektywa pracowników i pracodawców” autor: ManpowerGroup, hrlink.pl

W firmie t2w na dzień dzisiejszy nie przewidujemy zwolnień, idziemy raczej w kierunku reorganizacji pracy, motywacji i troski o pracowników, aby jak to było przy pierwszym nasileniu pandemii na początku roku, zachować stan zatrudnienia.

Dorota Jaworska – HR Business Partner, Pełnomocnik Zarządu t2w

 

X

    Zapytaj o ofertę

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych zgodnie z treścią

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji marketingowych dotyczących usług firmy time2work sp. z o.o. Administratorem przekazanych danych osobowych jest time2work sp. z o.o. z siedzibą w Opolu ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 161 493 934. Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi pełne i niezbywalne prawo dostępu do podanych danych osobowych włączając w to prawo do ich poprawiania oraz usunięcia.

    Zapisane oferty (0)
    X

    Aplikacja na:

    Dane kontaktowe

    imię*

    nazwisko*

    płeć

    telefon

    email

    prosimy o podanie własnego adresu e-mail, adres ten zostanie przypisany do Twojej aplikacji.

    Wypełniając formularz rejestracyjny wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z (więcej)

    Administrator danych osobowych
    O celu i sposobie w jaki przetwarzane są dane osobowe osób poszukujących pracy odpowiada time2work sp. z o.o. z siedzibą ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 161 493 934 - administrator danych osobowych.

    Cele przetwarzania danych
    Twoje dane przetwarzane będą w celu:

    a) selekcji i rekrutacji prowadzonych dla klientów time2work (podstawą prawną przetwarzania jest Twoja zgoda - art. 6 ust. 1 lit. a RODO) - zgodę wyrażasz poprzez przesłanie CV lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego i/lub

    b) selekcji i rekrutacji w ramach własnych ofert pracy administratora danych (podstawą prawną przetwarzania danych, wskazanych w przepisach prawa pracy, jest nawiązanie i realizacja umowy - art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Wszystkie dane poza tym katalogiem przetwarzamy na podstawie Twojej zgody wyrażonej przez fakt przekazania danych i/lub

    c) zatrudnienia w ramach własnych rekrutacji prowadzonych przez administratora danych (podstawą prawną jest art. 22 Kodeksu pracy oraz §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika) i

    d) wykazania realizacji Twoich praw (podstawą prawną przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO).(więcej)


    Okres przetwarzania danych
    W przypadku a), Twoje dane osobowe będą do momentu wycofania zgody lub przez rok od ostatniej aplikacji. Zgodę możesz wycofać: przez kontakt e-mail: dane.osobowe@time2work.pl lub przekazanie informacji rekruterowi.
    W przypadku b) Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 4 msc. od momentu zakończenia rekrutacji.
    W przypadku c) Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez czas wynikający z realizacji umowy i obowiązków prawa,
    W przypadku d) Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń z tytułu przetwarzania Twoich danych lub prowadzonych procesów rekrutacyjnych.


    Przekazywanie danych
    W związku z prowadzonymi rekrutacjami Twoje dane mogą zostać powierzone firmom realizującym usługi informatyczne oraz biurowe. Ponadto, po uzyskaniu Twojej zgody także potencjalnemu pracodawcy, a w przypadku zatrudnienia odpowiednim urzędom.

    Dane nie będą przekazywane do odbiorców na terenie Państw Trzecich.


    Wymóg podania danych
    Podanie danych w zakresie art. 22 1 Kodeksu Pracy jest niezbędne do uczestniczenia w rekrutacji. Dodatkowe dane podajesz dobrowolnie.


    Przysługuje Ci prawo
    • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    • żądania poprawienia swoich danych,
    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    • sprzeciwu, gdy dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędy Ochrony Danych Osobowych.
    Prośby o realizację praw możesz kierować na: dane.osobowe@time2work.pl

    Podanie danych jest dobrowolne jednak niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Twoje dane osobowe traktujemy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Twoje dane będą przez nas przetwarzane do momentu zakończenia rekrutacji lub przez 6 msc po wpłynięciu zgłoszenia (jeżeli istnieje możliwość wznowienia tego procesu rekrutacji), po tym czasie dane zostaną usunięte. W dowolnym momencie możesz zwrócić się do Współadministratora I drogą mailową na adres: dane.osobowe@time2work.com.pl z prośbą o:
    dostęp do swoich danych,
    sprostowanie, usunięcie, ograniczenie przetwarzania, przeniesienie danych do innej firmy, wycofanie wyrażanej zgody (jeżeli dotyczy).
    zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Możesz także wnieść skargę do organu nadzorczego tj: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach marketingowych oraz przesyłanie mi komunikatów dot. nowych ofert pracy oraz rozliczeń zagranicznych na podany w formularzu adres e- mail.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach marketingowych oraz przesyłanie mi komunikatów dot. nowych ofert pracy oraz rozliczeń zagranicznych poprzez sms na podany w formularzu numer telefonu.

    O celu i środkach przetwarzania Twoich danych w celu marketingowym decydujemy wspólnie z TimeTax sp. z o.o. Oznacza to, że: (więcej)


    Współadministratorami Twoich danych osobowych będą:

    Współadministrator I: time2work sp. z o.o. ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 161 493 934

    Współadministratorem II: TimeTax sp. z o.o. ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 160 517 377

    Firmy te współadministrują danymi osobowymi wyłącznie osób wyrażających zgody marketingowe (zaznaczających checkbox). Twoje dane przetwarzane będą w celu dostarczenia Ci aktualnych ofert pracy i informacji dot. rozliczeń zagranicznych, dlatego też mogą zostać przekazane wyłącznie firmom, realizującym usługi informatyczne. Dane, przetwarzać będziemy na podstawie Twojej zgody - art. 6 ust.1 lit. a RODO.
    Zgodę wyrażasz dobrowolnie i nie jest ona warunkiem realizacji rekrutacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Twoje dane będą przez nas przetwarzane przez okres 2 lat, lub do wycofania przez Ciebie zgody po tym czasie zostaną usunięte. W dowolnym momencie możesz zwrócić się do Współadministratora I drogą mailową na adres: dane.osobowe@time2work.pl lub do Współadministratora II: drogą mailową na adres: dane.osobowe@timetax.pl z prośbą o:
    • wycofanie zgody,
    • dostęp do swoich danych oraz otrzymanie ich kopii,
    • żądanie poprawienia swoich danych,
    • usunięcie lub ograniczenie przetwarzania danych osobowych,
    • wniesienie skargi do Prezesa Urzędy Ochrony Danych Osobowych.

    Prośby o realizację praw możesz kierować na: dane.osobowe@time2work.pl

    Dziękujemy za Twoją zgodę!

    Informujemy, że współadministratorami Twoich danych osobowych będą: Współadministrator I: time2work sp. z o.o. ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 161 493 934, II: TimeTax sp. z o.o. ul. Niemodlińska 8, 45-710 Opole, REGON: 160 517 377. Firmy te współadministrują danymi osobowymi osób wyrażających zgody marketingowe. Twoje dane przetwarzane będą w celu dostarczenia Ci aktualnych ofert pracy i informacji dot. rozliczeń zagranicznych, dlatego też mogą zostać przekazane wyłącznie firmom, realizującym usługi informatyczne. Dane, przetwarzać będziemy na podstawie Twojej zgody -art.6 ust.1 lit. a.

    Zgodę wyrażasz dobrowolnie i nie jest ona warunkiem realizacji rekrutacji. Twoje dane osobowe traktujemy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Twoje dane będą przez nas przetwarzane do momentu zakończenia rekrutacji lub przez 6 msc po wpłynięciu zgłoszenia (jeżeli istnieje możliwość wznowienia tego procesu rekrutacji), po tym czasie dane zostaną usunięte. W dowolnym momencie możesz zwrócić się do Współadministratora I drogą mailową na adres: dane.osobowe@time2work.com.pl lub do Współadministratora II: drogą mailową na adres: dane.osobowe@timetax.pl z prośbą o: dostęp do swoich danych, o ich:
    sprostowanie, usunięcie, ograniczenie przetwarzania, przeniesienie danych do innej firmy, wycofanie wyrażanej zgody (jeżeli dotyczy).
    zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych. Możesz także wnieść skargę do organu nadzorczego tj: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.