Specjalista ds. obsługi klienta

Opis pracy

Od 2006 r. TimeTax pomaga rozliczać podatki z zagranicy: Niemiec, Holandii, Belgii i 4 innych krajów. Time2work pozwoli Ci znaleźć pracę wśród specjalistów, którzy od lat zrealizowali już tysiące rozliczeń, właśnie te osoby przedstawią Ci szczegóły usług, obsługę systemu i wszystko to co na Twoim stanowisku będzie ważne.

Poszukujemy specjalisty szukającego stabilnego zatrudnienia i gotowego wzbogacić firmę TimeTax swoim zaangażowaniem i optymizmem przez dłuższy, a nawet długi czas. Jeżeli ważna jest dla Ciebie atmosfera w pracy to warto żebyś rozważył propozycję TimeTax.

Na potwierdzenie, wyjątkowości zespołu TimeTax zdradzimy, że 90% pracowników z działu, do którego możesz dołączyć, pracuje dłużej niż 3 lata. Jeżeli chcesz poznać ten zespół i przekonać się jak kompetentni i sympatyczni ludzie go tworzą nie zwlekaj, pomogą Ci oni rozwijać swoje umiejętności i wejść w nowe obowiązki (a z czasem wspiąć się na kolejne szczeble struktury organizacji), którymi będzie:

  • obsługa klienta stacjonarnego w biurze przy ul. Niemodlińskiej w Opolu, w tym sprzedaż usług firmy – rozliczeń podatku z zagranicy i usług dodatkowych, jednak daleko tej pracy do pracy akwizytora,
  • telefoniczną i mailowa obsługa klienta – odpowiadasz na pytania klientów dot. usług oraz statusu ich spraw,
  • realizacja serwisu pousługowego.

Wymagania

  • umiejętność obsługi klienta: pośredniej i bezpośredniej,
  • posiadanie zdolności interpersonalnych,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office w zakresie Word i Excel,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i informacji,
  • poważne traktowanie obowiązków służbowych,

Oferujemy

  • stały dochód podstawowy od 3000 zł netto (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin) plus system premiowy,
  • pakiet benefitów min: pakiet medyczny PZU, dofinansowanie do karty multisport i kursów językowych,
  • pracę w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00,
  • kompleksowe przeszkolenie przygotowujące do pełnienia obowiązków,
  • współpracę z marką, cieszącą się ogromnym zaufaniem Klientów,
  • program szkoleń technicznych i sprzedażowych dopasowany do potrzeb,
  • atrakcyjną ścieżkę rozwoju,
  • pracę w dynamicznym i nastawionym na wyniki zespole DzOK,
  • nowoczesne międzynarodowe środowisko pracy,
  • atmosferę dzięki, której chce Ci się codziennie przychodzić do firmy.

Wysokość podstawy Twojego wynagrodzenia zostanie Ci przekazana w trakcie procesu rekrutacyjnego, jednak jesteśmy otwarci na Twoją propozycję. Prosimy dołącz ją do swojej aplikacji.

Rekruter:

Ilona Marchenkova