Baza

Wiedzy

Praca w agencji rekrutacyjnej – the real life

mar 9, 2021

[:pl]Umiejętność #pracy w dynamicznym i zmiennym środowisku, często pod presją czasu. Tak w dużym skrócie można określić pracę w #agencji #rekrutacyjnej. Praca z ludźmi, różnice #kulturowe, czas pandemii, zmienność oczekiwań #klientów w zakresie zapotrzebowania na kapitał ludzki, to tylko nieliczne wyznaczniki charakterystyczne dla środowiska pracy w naszej firmie @time2work.

Każdy dzień jest inny. Planowanie jest wskazane, jednak z furtką na nieoczekiwane zmiany w postaci nagłego przyjazdu kandydatów pomimo innych ustalonych i potwierdzonych terminów, opóźnienia czasowe w wydawaniu zezwoleń czy oświadczeń, nagła rezygnacja kandydata lub brak z nim kontaktu, zmiany w zapotrzebowaniu ilościowym od klientów, trudności w zapewnieniu zakwaterowania dla obcokrajowców w pobliżu miejsca pracy, w dostępności lekarzy medycyny pracy w określonym czasie i miejscu czy utrudnienia w komunikacji miejskiej do miejsca pracy. Bardzo często różnice kulturowe, szczególnie w komunikacji z obywatelami Filipin czy osobami ze Wschodu.

„Co nas nie zabije to nas wzmocni” – takie motto towarzyszy nam w codziennej pracy. Nasza otwarta postawa na zmian w otoczeniu rynkowym oraz indywidualne podejście do kandydatów, wzajemne wsparcie, pomoc i praca zespołowa pozwala nam realizować misję naszej firmy, którą jest: Pomagamy rozwijać się firmom poprzez dostarczanie odpowiedniej kadry, a pracownikom pomagamy podnosić standard życia.

Wypracowaliśmy sobie wizerunek agencji, która dba i troszczy się o swoich pracowników oraz kandydatów, a klientom dostarcza odpowiednią kadrę. Nasz zespół zna i rozumie oczekiwania kandydatów i klientów, dba o podnoszenie swoich kompetencji, stale monitoruje rynek i czerpie naukę na przyszłość. Dowodem może być wsparcie rzeczowe dla młodej mamy narodowości filipińskiej, pracownicy naszego klienta, czy organizacja transportu z północy na południe Polski grupy filipińskich pracowników. Co roku realizujemy plan rozwoju zawodowego i osobistego dla naszego zespołu rekruterów, logistyków, marketingu, sprzedaży czy kadr i płac. W tym roku doskonalimy się na przykład w różnicach kulturowych Polska-Filipiny.

Idealnie byłoby, aby nasi kandydaci doceniali naszą pracę i wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacji, a klienci traktowali nas jako agencję pośrednictwa pracy i outsourcingu – poważnie oraz profesjonalnie. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czynniki zewnętrzne, szczególnie pandemia powodują różne zachowania i decyzje. Wszyscy pracujemy z ludźmi, co niech zostanie na stałe w naszej świadomości i przekłada się na dobre relacje i współpracę.

Dorota Jaworska, HR Business Partner t2w, Coach PCC ICF[:]

+ posts

Ostatnie wpisy

Jak rekrutować pracowników – najlepsze strategie

Jak rekrutować pracowników – najlepsze strategie

Jak rekrutować pracowników w dobie dynamicznych zmian na rynku pracy? Każda firma staje przed wyzwaniem znalezienia odpowiednich pracowników, którzy wpłyną na jej rozwój i konkurencyjność. Rekrutacja jest procesem złożonym i wymaga zastosowania skutecznych strategii....